1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2754203

Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
Är det möjligt att vi kan olika åsikter utan tonårsutbrott?

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
Bra lag vinn ändå på extrem vilja...
Idag va vi skadeskjutet å ändå vann vi för
att vi kämpade för varann...🙏
Ja ä så glat ikväll samtidigt ä ja lessen för
Bosses..Arne och Dj Hemp skull! Ni finns i mina
tankar rabbuslingar!❤️
Som Nässén sa....Vi ligg på madrasser å spel kort...å dä ta säkert några öl mä å fira i 72 mil hemm i bussuslingen! 🥳🥳🥳
Nu bli dä hemmabaren å fäbojäntan på VHSen å fir segern!!
VI Ä TIMRÅ IK Å VI ALDRIG ALDRIG UPP!!💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar så ladd vi tusen till torsta när Percys Pågar komm tä Sydkraft!!
Nu ska vi läk ihop lage så vi ä fulla på torsta 👊👊👊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1727032617784_2.jpg


Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
Joslan00: säg det till zoogin som kallar en för ”helt tappad” för ingenting. Kan inte må bra den där snubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...