{10473}: frågade vilka överbetalda spelare vi blir av med efter säsongen, Erixon var en av dom trotts kontrakt. Du skriver att något annat lag ska ta över hans lön, eller någon annan lösning, du verkar tro att det är lätt att lösa.
Du har redan pudlat på Eronen och Erixon kontrakt går inte ut, Det är altså Hartmann som är den överbetalda spelaren vi blir av med efter säsongen, vad kan han ha i lön? Skrev ju ändå ett långt kontrakt innan han var etablerad i SHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Du har redan pudlat på Eronen och Erixon kontrakt går inte ut, Det är altså Hartmann som är den överbetalda spelaren vi blir av med efter säsongen, vad kan han ha i lön? Skrev ju ändå ett långt kontrakt innan han var etablerad i SHL.