Herminator: "tre poäng" är fan de två skönaste orden i svenska språket. Jag skiter egentligen fullständigt i hur de ramlar in på Timrås konto. Speciellt skiter jag i hur det ser ut på bortaplan.
Sedan vill jag även bidra med min egen hyllning till DJ Hemp. Jag träffade dig inte IRL men gillade dig som fan online!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan vill jag även bidra med min egen hyllning till DJ Hemp. Jag träffade dig inte IRL men gillade dig som fan online!