Andersson: Med Dahlén så hade vi ju 2 grymma kedjor. Klart att det blir tufft i längden utan både Dahlen och Kapanen(ja eller nån annan topp 3 center i laget)
Säg att vi skulle få in Kapanen i laget. Ja då Emil.P kanske 3:e center helt plötsligt. Ett helt annat djup i laget då givetvis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Säg att vi skulle få in Kapanen i laget. Ja då Emil.P kanske 3:e center helt plötsligt. Ett helt annat djup i laget då givetvis.