bgs: Kolla på första perioden och skulle säga Kapanen får inte så mycket uträttat i de byten han gör. I sista perioden tror jag dessutom att han bara spelar knappt tre minuter. Ett skott på mål totalt. Visst att det är en dröm att spela i världens bästa liga men frågan är hur han själv tycker att han utvecklas med speltid på 11-12 minuter per match. OK är och ser sig som en producerande center som vill vara delaktig i alla delar av spelet och banan enligt egen utsagan. Där är han ju inte på långa vägar just nu i speltid och i PP/BP när han behöver utvecklas om han på sikt ska bli en etablerad center i NHL. Men vad vet jag, han kanske lever hockeydrömmen ändå och är tillfreds med den chans han nu fått iom att Laine är skadad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer