1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2754676

Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
sargad: Känns jättebra att vi ligger 3a nu endast 1p bakom serieledande Luleå. Men serien är superjämn. Ett par förluster och vi kan vara 7a-8a. Så det gäller att fortsätta vinna hemma och förbättra bortaspelet och ta några 3or då och då.

Det som känns bra är att Dahlen är tillbaka på torsdag och även Strömberg. Då blir det ordinarie kedjor igen som fungerat så bra. Samt att vi har hemmaplan där vi ännu är obesegrade. Med Strömberg tillbaka kommer vi inte behöva lasta 30 min på någon back som Eronen senast.

Detta ser bra ut. Tror vi klarar topp 6 i år om det inte blir många långtidsskador. Serien börjar att sätta sig lite nu.

Om/när Kapanen återvänder går vi för guld. Ja även utan honom. Så bra är vi i år.

Men vi fortsätter att vara ödmjuka. Det är nyckeln.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
Zäta75: Det är galet starkt av oss. Utan Kapanen, och med en ruskigt skadetyngd inledning på säsongen. Och ett helt nytt spelsätt. Galet starkt.
Nu drömmer man om fullt lag i tio omgångar, och en Kapanen som kommer tillbaka. Tror inte direkt att poängproduktionen skulle avta med det upplägget...

Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
Ja längta tä torsda å DALLAS ä mä oss igen 💪💪💪
Kyrksönda å nattvarden ska rinna lätt I strupuslingen 🥳🥳🥳
Nu ladd vi tusen så bli dä susen...👊👊👊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1729418522437.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer