mikenomad: Tror på 3-4 i sudden/straffar, Wedin avgör! Vi har väl bara haft en enda match som gått till OT hittills så rent statistiskt är det väl dags för en till
mikenomad: Roligt att båda våra lag och blivit kallade framtunga inför säsongen (är säkert själv skyldig), och är nu de lag som släppt in minst mål.👍
Verkar förövrigt som att vi delar samma bild av vad som komma skall på lördag. Blir nog en sevärd tillställning mellan två (i talande stund) starka lag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer