Tigerhjärta: Vår hockey är allt annat än tråkig. Går på skott så snart vi har chansen och gör rätt mycket mål. Släpper dock in rätt lite, hittills iaf.
Det blir en rolig match mellan två klassiska lag och en s.k toppmatch. Kanske ett av lagen kan gå upp i serieledning vid vinst t.om. Jag räknar med slutsålt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det blir en rolig match mellan två klassiska lag och en s.k toppmatch. Kanske ett av lagen kan gå upp i serieledning vid vinst t.om. Jag räknar med slutsålt.