Tigerhjärta: Godmorgon! Klassikermöte som jag tror kommer bjuda upp till en underhållande och rolig hockey, tyvärr med resultatet i er favör. Ska bli intressant hur vi tar oss ann er med bortaplan för oss och allt.
Vår hockey är kul och bjuder upp till offensiv hockey! :D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klassikermöte som jag tror kommer bjuda upp till en underhållande och rolig hockey, tyvärr med resultatet i er favör. Ska bli intressant hur vi tar oss ann er med bortaplan för oss och allt.
Vår hockey är kul och bjuder upp till offensiv hockey! :D