+ 3
Inlägg: 2757934
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: det var mycket slarv. Och Malmö vann 60 procent av närkamperna! Ändå ett styrkebesked att göra fyra mål och vara så nära vinst! Hockey handlar mycket om motivation. Och igår ville Malmö mer än Timrå.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag har samma känsla. Det som möjligen får mig att hoppas på poäng i morgon är att Brynäs känns som lite i samma läge. De har så smått gått på vatten (bokstavligen) en längre tid nu men imponerade enligt rapporterna inte direkt igår. Bra moral och lite flyt typ gav 2 p hemma mot HV. Känslan är att det är två lag på randen till en formsvacka som möts i morgon
+ 4
Jag har tyvärr lite dålig känsla över att vi får en liten dipp nu. Tyvärr tror jag efter imorgon att vi kommer tillhöra skaran ett "dåligt lag". Ja alltså ett sånt som förlorar 2 matcher i rad..