bar mofftak: Absolut, men försvarsspelet görs av hela laget. Känns inte som att man har en röd tråd i laget. Men det blir väl så när man har gamgubbar som säkert inte uppskattar och orkar lägga ner det som krävs. Och en ung Kimby som ser ut som en Rönnberg på tradolan när det går emot.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det blir väl så när man har gamgubbar som säkert inte uppskattar och orkar lägga ner det som krävs. Och en ung Kimby som ser ut som en Rönnberg på tradolan när det går emot.