1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2758132

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag är ingen sportchef, men om jag vore det i DIF, så skulle jag scouta fram 25 talangfulla stockholmare som skulle ge sina hörntänder för att få upp djurgården. 19-24 år. Har dem kontrakt så infa och ta dem nästa år.
Måste finnas en uppsjö av dem i Sverige och utomlands att plocka hem.
Sätt en plan, SHL 2026 och var tydlig med att de ska tillbaka.
Måste väl egentligen vara rena drömmen att vara sportchef där det finns så många talanger.
Men vad vet väl jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja jag har sagt det i två år minst! Snälla djurgårn, bygg på sikt! Få in killar som brinner för klubben, och som sedan kan vara en tillgång i SHL! Jag gillar inte Djurgården, men när dum i huvves brorsa håller på blir jag upprörd!

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Wiken klev in, med hela sin annars så vässade åsiktsarsenal, och gjorde vaddå? Gäspade sömnigt, googlade fram numren till DIF:s veteranpool. Klart på en förmiddag, gott om tid att ålderskrisa vidare på gymet. De har dessutom en ny storsponsor har jag hört
Uppladdat:

500x0-pxl20241021181542955mp.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer