1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 275844

Sv: Dmitri Starostenko #24
rådbjer: Det jag minns av Dimman är att han spelade bättre efter jul när segerpremierna höjdes, då var han av och till synlig i försvarszon också! Själv skulle jag föredra Markus Sjöberg om han bara ville träna hårt nog!

Skarin: Timrås bäste tekare har han alltid varit, Mille. Men inte fan med 95 procent som i vissa slutspelsmatcher. Han måste ha hittat dom rätta pillerna till slut. Snyft att behöva se honom i nån jävla fjärdefemma i Brünäs! (och dessutom komma tillbaks som "fiende")

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.