SuperMupster: Sakligt och tänkbart scenario. Jag har som brynäsare försökt argumentera ungefär likadant, dock utan att ha sett bilderna som domarna hänvisar till och som dom bygger sin bedömning på. Förvånande att vissa härinne fortfarande ex hänvisar till nån stillbild som inte säger nånting öht om sakfrågan, mer än att vi har 4 gubbar i neutral zon och 1 gubbe i offensiv dito. Enda sättet för oss härinne att avgöra ifall domarna dömt rätt eller fel är ju att få tillgång till domarnas bilder, punkt slut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har som brynäsare försökt argumentera ungefär likadant, dock utan att ha sett bilderna som domarna hänvisar till och som dom bygger sin bedömning på.
Förvånande att vissa härinne fortfarande ex hänvisar till nån stillbild som inte säger nånting öht om sakfrågan, mer än att vi har 4 gubbar i neutral zon och 1 gubbe i offensiv dito.
Enda sättet för oss härinne att avgöra ifall domarna dömt rätt eller fel är ju att få tillgång till domarnas bilder, punkt slut.