{469}: Då vänder vi blad och glömmer Brynäsmatchen (gäller även Brynäsare som skriver här).
Blir det fullsatt mot seriens bästa lag FBK på tisdag? Mja, nja. Vore kul för pengar behöver vi för att kunna handla en back senare under säsongen när Kapanen har kommit tillbaka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blir det fullsatt mot seriens bästa lag FBK på tisdag? Mja, nja. Vore kul för pengar behöver vi för att kunna handla en back senare under säsongen när Kapanen har kommit tillbaka.
Ett ok lag förlorar inte tre matcher irad?