Rico01: Drygt 5000 pers mot ett lag vi inte har några traditioner alls emot är mer än bra. Dock kan jag väl tycka att de här spontanbesökarna som under en "vanlig säsong" då Timrå IK brukar ha en sämre position i tabellen kanske väljer att stanna hemma, men med tanke på hur jävla bra vi spelat, nu borde få arslet ur soffan och stötta laget på plats. Jag tror att detta är en del av förklaringen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...