1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2760379

Sv: Apropå nånting...
janersa: Ni vann lätt hemma senast mot oss så det mesta talar för att ni vinner. Dock har vi varit bättre nu än då, speciellt hemma. Men vi är inne i en svacka. Vi behöver 3p men känns som att det blir svårt om vi inte steppar upp rejält och börjar spela in your face hockey igen.

Det ska f*n vara fullsatt ikväll annars är det skamligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Spelarna vet vad som gäller. Ikväll gäller det att göra jobbet mycket bättre än mot Brynäs.

"– Bort med dammet, spotta ut gruset och upp på hästen igen. Varenda spelare i sin roll måste göra jobbet bättre än vad vi gjorde sist."

Ingen Lundmark ikväll. Synd. Hartmann tillbaka. Positivt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...