Joslan00: Känslan är att laget är ruskigt taggat på att studsa tillbaka av två anledningar. 1) två raka torsk, 2) att vi möter Färjestad. Blev mycket snack och sågningar efter mötet i Karlstad. De vill garanterat piska Färjestad i kväll - och spela smart. Ska vi säga 3-1 till Timrå i en arena som verkar bli i det närmaste utsåld i kväll?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ska vi säga 3-1 till Timrå i en arena som verkar bli i det närmaste utsåld i kväll?