1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2762219

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Jo, lite tvek på Walli med. Vi har Lundmark som jag tycker vi skall bygga vidare på för framtiden istället som jag tycker har lite mer verktyg i lådan så att säga.
Fortsätter tjata mig hes om att leta spelare i HA. Där kan vi hitta spelare att förädla, men likväl kan spela i en 3:e kedja.


Med Eisenmenger, Boyce, Walli, Lundmark, OJ etc så är det i dagsläget lite för mycket "tuta och köra" över spelarna i botten 6. Vi behöver kunna ha lite mer skills och produktion även i en 3:e kedja.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Håller helt med. Jag finns i Kalmar och såg Lundmark flera gånger "live" förra säsongen, tyckte inte alls han stod ut - skvallrar om vad som kan hittas med bra scouting i HA.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer