1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2762233

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Det skulle som sagt vara trevligt om vi kan vara med och få hit även lovande spelare som sticker ut i HA. Med tanke på att Skellefteå verkar få mycket bang for the bucks på sin trupp. Så tror jag inte att de betalar överpriser för spelare från HA, även om det är spelare som hela SHL är intresserade av. Utan de vinner mycket på sitt rykte om att just förädla, att man kan ta steg och att det är en framgångsrik klubb på samma gång.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Det verkar som att spelarna i Timrå inte orkar med att spela Jokinens in your face hockey längre. Iaf inte de senaste 3 matcherna. Skador och en ny orutinerad back Viggo bidrar naturligtvis. Vi får se om de kan vända detta mot Frölunda ikväll. Tveksam på det. Juel måste antagligen storspela och vi sätta chanserna vi får.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer