1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2762282

Sv: Apropå nånting...
frölunda tar en paus som huvud match ikväll som de varit en majoritet av matcherna hittills . men på lördag är de tillbaka som huvud match när de möter bif hemma. tokigt att de va just mot oss.

apropå hemma spelar de hemma för andra gången denna vecka, på lördag är det 3 av 3 samma vecka. jobbigt schema .
de seglar då upp i ensam ledning i antal spelade hemma inför uppehåll. 10 st matcher av 16. tråkiga förutsättningar för detta miss gynnade lag så här i seriestart. tokigt hur det kan bli .

blir såklart super tufft ikväll. tror vi får sikta på poäng på lördag ist o då gå all in inför uppehåll, laget behöver vila och läka.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer