{469}: "Ja och Skellefteå är ju ett urexempel på att det går att förädla från HA" Ursäkta, men kan inte låta bli att, med glimten i ögat, nämna att dom just nu förädlar talangen Marcus Eriksson ;-)
Rimligtvis är det en billigare peng att hitta lite äldre, säg 22-25 års ålder, allsvensk spelare med late-bloomer potential än en haussad 19-20 åringar som går högt i drafter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ursäkta, men kan inte låta bli att, med glimten i ögat, nämna att dom just nu förädlar talangen Marcus Eriksson ;-)
Rimligtvis är det en billigare peng att hitta lite äldre, säg 22-25 års ålder, allsvensk spelare med late-bloomer potential än en haussad 19-20 åringar som går högt i drafter.
Kräver ju ett bra scoutöga då antar jag.