Karlsson74: vi skulle vunnit mot Malmö, det var en skitmatch, men Brynäs borta , FBK Hemma där dom stal 2-0 av oss, och Frölunda borta, det är ju egentligen ingen överraskning att dom förloras med våran backlinje....
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...