1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2764778

Sv: Apropå nånting...
Chrille: Tror dom är rätt givna på topp8. Nu när Niklas Eriksson är tillbaka i båset så ser dom ut som dom gjorde 22/23 när dom gick till semi. Ett lag som sitter ihop kryddat med lite spets i bland annat Karlkvist. Ett klassiskt hårt jobbande lag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10473}: En av ligans bästa tränare som Örebro har tycker jag förutom Olli då!!!🇺🇿😎🤣

Sv: Apropå nånting...
{10473}: Örebro har 5 raka segrar med totalt 3 insläppta mål. Efter att de fick in toppcentern Kossila har de blivit ännu starkare. Poäng för Timrå ikväll är en skräll som ST skriver idag.

Sv: Apropå nånting...
{10473}: Ja, dom är tillbaka till sin ryggsäckshockey. Parasithockey. Lever på motståndarna och domarnas misstag. Sådana lag kan inte misslyckas för dom vinner inte på att dom själva gör något bra

Sv: Apropå nånting...
Brynäs - Frölunda i final i år? Så känns det när jag ser matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer