+ 3
Inlägg: 2766003
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-11-02
Stryparn: Det finns inget bra med dessa turneringar för klubblagen, som bidrar med spelare.
Spelarna behöver vila, nu blir det mer träning, resor, matcher. Sen finns ju skaderisken.
Spelarna behöver vila, nu blir det mer träning, resor, matcher. Sen finns ju skaderisken.
+ 5
Timrå går jäkligt hårt på sina stjärnor just nu i en klen trupp, och just de spelarna ska sedan slänga sig vidare till tätt matchande med Tre Kronor. Blir förvisso inga 25min matcher i Karjala - men vad säger expertisen här inne:
1. Hade det varit bättre för Timrå om alla fått vara hemma, vila, slicka sår och ladda för fortsättningen
2. Det är ett positivt för spelarna, ett erkännande som boostar självförtroendet, nya erfarenheter osv som kommer gynna Timrå. De är proffs och orkar med den här matchningen