Jag lyfte en fråga för någon vecka sedan som jag inte fick någon respons på: " Flera här inne har lyft att vi har tunn trupp. Jokinen pratar om att bänka dem som inte presterar oavsett storlek på lönekuvertet.
Samtidigt tar vi in J20 spelare och skickar iväg Värmhed. Matte är förvisso inte min starkaste gren men jag får inte ihop den ekvationen. Vilka ska vi bänka till förmån för vem? "
Kan man inte säga att Kapanen slår undar Jokinens möjligheter att bänka de som inte presterar? Ja han kan skicka ner dem i hierarkin, det kanske räcker så?, men inte en hård bänkning ala Rundblad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"
Flera här inne har lyft att vi har tunn trupp. Jokinen pratar om att bänka dem som inte presterar oavsett storlek på lönekuvertet.
Samtidigt tar vi in J20 spelare och skickar iväg Värmhed. Matte är förvisso inte min starkaste gren men jag får inte ihop den ekvationen. Vilka ska vi bänka till förmån för vem?
"
Kan man inte säga att Kapanen slår undar Jokinens möjligheter att bänka de som inte presterar? Ja han kan skicka ner dem i hierarkin, det kanske räcker så?, men inte en hård bänkning ala Rundblad.