+ 8
Inlägg: 2767601
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Kan ju säga att jag tar Pokka alla dar i veckan i så fall. Om man skall jämföra värvningar med frågetecken på status.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Mm. Jag tror defenitivt inte det är Karlin som är sänket i Modo. Snarare finns det en sportchef där som gett honom allt annat än ett brukligt lagbygge att arbeta med.
Som man läst det så är väl de flesta importvärvningarna innan spelare som ingått i Hinkens gamla spelarstall.
Han verkar inte ha koll på spelare utanför överhuvudtaget.
Skulle också tippa på att deras spelarbudget är i mittenskiktet och ger absolut sämst bang for the buck i hela SHL.
Som man läst det så är väl de flesta importvärvningarna innan spelare som ingått i Hinkens gamla spelarstall.
Han verkar inte ha koll på spelare utanför överhuvudtaget.
Skulle också tippa på att deras spelarbudget är i mittenskiktet och ger absolut sämst bang for the buck i hela SHL.
+ 2
Inte spelat på 8 månader
Ingen har hört talas om honom
Dålig på skridskorna
Japp, Hinken är i högform!!