Viggo kommer att spela mot HV: "Kommer du att spela den matchen?
– Ja, det ska vara grönt ljus. Lite speciellt kommer det kanske att bli, jag känner ju ändå en del där. Men det är bara att se det som en vanlig match, säger Viggo Gustafsson."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Kommer du att spela den matchen?
– Ja, det ska vara grönt ljus. Lite speciellt kommer det kanske att bli, jag känner ju ändå en del där. Men det är bara att se det som en vanlig match, säger Viggo Gustafsson."