Torparen: Tycker det finns en skillnad i år mot förra säsongen dock. Vi lär gå en snarlik poängskörd fram till Jul som förra säsongen. Men däremot tror jag inte vi lär falla igenom på samma sätt som förra våren.
Ante-gate gav laget pyspunka ocv vi var aldrig där på hela våren. Nu med Kapanen in och förhoppningsvis en back på det. Tror jag vi lär kliva lite i tabellen framöver.
Bortaspelet har dessutom blivit bättre nu på slutet. Både mot Frölunda och Örebro så gjorde vi 2 riktigt bra bortamatcher.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ante-gate gav laget pyspunka ocv vi var aldrig där på hela våren. Nu med Kapanen in och förhoppningsvis en back på det. Tror jag vi lär kliva lite i tabellen framöver.
Bortaspelet har dessutom blivit bättre nu på slutet. Både mot Frölunda och Örebro så gjorde vi 2 riktigt bra bortamatcher.