1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2767862

Sv: Apropå nånting...
Dessa förbanna... turneringar, kan man neka å vara med fortsättningsvis tro? Svårt att förstå vem som kan bry sig om denna dynga. Förhoppningsvis så ska vi slåss för att gå långt till våren men då kanske vi nu ännu har en skada på en viktig spelare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: De är ju så ointressanta att det är närmast omöjligt att få nån info annat än resultatet nu så här i anslutning till matchen. Står inget i AB om matchen och endast några rader i XP. Men förhoppningsvis är det ingen större fara med Hållander annat än att han kanske bara klev av i förtid och behöver vila några dagar

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...