KniveN: Är man korkad för att man gissar vad han tjänar? Utifrån information man får? Om Erixon nu har 180, så lär Eronen ha runt 200. Vad är konstigheterna? Hela min poäng kvarstår dock. Dyraste backen i laget, och sett till lön bör vi kunna få bättre. Ett tips också, är att sluta vara spydig när du inte har anledning till det.
+ 4