1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2768433

Sv: Silly Season 2024-25
KniveN: Är man korkad för att man gissar vad han tjänar? Utifrån information man får? Om Erixon nu har 180, så lär Eronen ha runt 200. Vad är konstigheterna? Hela min poäng kvarstår dock. Dyraste backen i laget, och sett till lön bör vi kunna få bättre. Ett tips också, är att sluta vara spydig när du inte har anledning till det.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: du frågade om jag störde mig på dig, jag undrade om du ofta skriver korkade saker, då gör jag nog det, har inte koll på dig. Som jag skrev så har jag dålig koll på vem som skriver vad.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.