1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2770017

Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Ojh-Ajh: Kapanen lär komma mer och mer för varje match. Såg bättre ut ju längre matchen gick. Näkyvä bra redan idag kommer bli bättre också

Emil P 2 mål Kapanen 2 poäng

Hoppas Hållander är tillbaka på lördag. Då får vi en ny dimension i vårt spel

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Men man funderar ju vart svensk hockey är på väg? Det var hakningar och fasthållningar från hvs sida hela matchen. Domarna måste börja ta för spelförstörande moment! Jag förstår att HV är desperata, men det är förbannat tråkigt att se.

Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Zäta75: Skitkväll hockeymässigt. Sändningen förstörde det mesta. Utifrån det jag fick se tyckte jag Timrå såg ut som vanligt efter ett uppehåll. Tror att laget är bättre redan till nästa match. 2 poäng är ok, med tanke på hur matchen utvecklade sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer