Man var lite pissed igår efter matchen… mest pga hur det såg ut. ”Förlorade dom?” sa kärleken. ” Nä, dom vann på övertid. Spelade uruselt men men dom vann”, sa jag.
Då säger hon med ett leende: ”Det kunde vara värre… du kunde ha varit Modoit.”
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
”Förlorade dom?” sa kärleken.
” Nä, dom vann på övertid. Spelade uruselt men men dom vann”, sa jag.
Då säger hon med ett leende: ”Det kunde vara värre… du kunde ha varit Modoit.”
Genast mådde jag bättre. Kärleken kan hon.