Knylan: Han var en otrolig arbetshäst och personifierade Timråandan. Gjorde allt för laget. Han var dessutom orädd och gick oftast in rakt på mål. De flesta målen gjorde han nära buren.
Knylan: Olle Åhman som var center mellan Finn och Håkan var en otroligt bra kjedja där Olle var den som styrde med sin fina speluppfattning. Finn och Håkan var hårt jobbande flåbusar som gjorde livet surt för motståndarna. Hela kjedjan var förövrigt uttagen till tre kronor men Olle fick lämna återbud p.g.a skada vad jag minns.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer