Greven: Ja lite märkligt det där, Tredjekedjan var liksom stjärnorna, Larsson -Bulla och Tåget. Men Håkan P och Finn var nog jäkligt jäkligt stark och nyttig vad jag kommer ihåg.
Jag kommer inte ihåg vem som gick in i tredje när Larsson lämnade. Men Bulla och Tåget var helt otroliga ilag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kommer inte ihåg vem som gick in i tredje när Larsson lämnade. Men Bulla och Tåget var helt otroliga ilag.