1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2772395

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Har svårt att se två lag som ska vara sämre än Modo och HV när det drar ihop sig framåt vårkanten. Hoppas bara att Modo slår ut HV i såna fall, så vi får ha Norrlandslagen kvar och ni får era derbyn.

Luleå är tunga och tuggar på bara.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SuneMangs: Ja vi kommer ju kvala, det är säkert. Men vi välkomnar alla tummar som hålls för oss i kvalet, rivalitet och derbyn mår alla inblandade lag gott av.

Sv: Apropå nånting...
SuneMangs: exakt. Undrar hur stort tålamod HV har med trupp och A Blomqvist?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.