+ 2
Inlägg: 2774220
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Zäta75: håller med. Hållander ska köra på.
Boyce hade en bra match igår!
Eisenmenger var bättre sina 5 första matcher sedan blev han mjukis.
Lundmark är jag fortsatt nöjd med.
Det är en kille som inte färgat särskilt starkt på HA.
Men han smäller på och vinner närkamper för fulla muggar i SHL.
Jag önskar att han såg till att driva mer mot mål i anfall där han har puck men jag utgår att vi får bra leverans från Lundmark fortsatt.
Boyce hade en bra match igår!
Eisenmenger var bättre sina 5 första matcher sedan blev han mjukis.
Lundmark är jag fortsatt nöjd med.
Det är en kille som inte färgat särskilt starkt på HA.
Men han smäller på och vinner närkamper för fulla muggar i SHL.
Jag önskar att han såg till att driva mer mot mål i anfall där han har puck men jag utgår att vi får bra leverans från Lundmark fortsatt.
+ 6
Eisenmenger är inte bra nu men fick ändå mycket speltid igår när vi skulle försöka stänga ner. Lutar åt att vi försöker göra en trade där eller iaf inte behåller honom efter denna säsong. Boyce bra mycket bättre. Lundmark har det klart tungt nu också.