1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2775369

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Andersson: jag är så tacksam för vår målvaktssituation i dagsläget!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Det här var en period i paritet med det absolut sämsta under Freddan/Ante-eran. Herregud.
Vann man en enda närkamp? Lyckades man vinna en enda puck i forecheckingen? Har någon spelare åkt på maxfart?

Fruktansvärt uselt. Förstakedjan totalt värdelös. Tillbringade 95% av istiden i egen zon där dom agerade koner.
På pluskontot givetvis JJ som räddat oss så här långt. Och: fjärdekedjan har steppat upp. Eller så sticker dom bara ut för att övriga 3 suger hästschnal i afton.

Omvaskning i 3e, för helvete. Och utgår från att varenda spelare kommer ut med backslick från omklädningsrummet. Jokinen måste också vara vansinnig på det här.

Börja spela hockey för i helvete!

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Sämsta perioden för säsongen!! Noll värda att leda.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.