Redax 2: Fina pengar in. Antar att vi får 50% av ersättningen då han spelade merparten utav 22/23-säsongen i Örebro!
Känner du att du vill åka över eller är det så att du kan tänka dig att stanna ett år till?
– Det är lite både och. Om jag blir kvar så är det en bra roll i laget och jag kan fortsätta utvecklas på det sättet. Men samtidigt kan det också vara bra att komma över och få den amerikanska sidan av hockeyn med mindre rink och komma in på det sättet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känner du att du vill åka över eller är det så att du kan tänka dig att stanna ett år till?
– Det är lite både och. Om jag blir kvar så är det en bra roll i laget och jag kan fortsätta utvecklas på det sättet. Men samtidigt kan det också vara bra att komma över och få den amerikanska sidan av hockeyn med mindre rink och komma in på det sättet.