1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2776093

Sv: Apropå nånting...
Hållander tillbaka med Lander och Wedin på dagens träning. OJ med Kapanen och Dahlén.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Vad gäller att 57-51-29 är tillbaka är en no-brainer för mig, nästan så man börjar att fundera över agendor när man väljer att ändra i den kedjan som egentligen varit topp 3 i SHL sen efter jul ifjol.

Sv: Apropå nånting...
falconuggla:

Mycket bra med dessa förändringar i formationerna. Nu saknas bara en förändring i 3:e även där jag vill se följande:

Pääjärvi-EP-Hartmann

Tycker en 3:e med dessa har potential ändå.

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Lysande! Det går åt rätt håll! EP fortsättningsvis med Walli och Hartmann då? Enda nackdelen är väl att fjärdekedjan tappar lite i slagkraft, men kanske att krysset får det att lossna lite nu också.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...