angeroath: Jag vet inte om du missförstod mig, jag tycker ni gör ett enastående arbete. Alla resor ni ordnar och tifon det är bra. Jag hyllar er, ingen skugga skall falla på er. Hoppas.kunna åka med er någongång i framtiden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vet inte om du missförstod mig, jag tycker ni gör ett enastående arbete. Alla resor ni ordnar och tifon det är bra. Jag hyllar er, ingen skugga skall falla på er.
Hoppas.kunna åka med er någongång i framtiden.
BARA TIKARE