+ 3
Inlägg: 2777070
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
vonDöbeln:
"Förstår inte varför LHC (som är ett lag som vi SKA förvänta oss en vinst mot) alltid kommer till spel mot oss med trisslotterna i högsta hugg
"
Idag bör ingen LHCare köpa någon låt. All tur har gått till hur puckarna studsar. Jag har aldrig sett något liknande.
"Förstår inte varför LHC (som är ett lag som vi SKA förvänta oss en vinst mot) alltid kommer till spel mot oss med trisslotterna i högsta hugg
"
Idag bör ingen LHCare köpa någon låt. All tur har gått till hur puckarna studsar. Jag har aldrig sett något liknande.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
vonDöbeln: Huvudet på spiken.
Skulle vilja formulera det som att LHC inte är ett dugg bättre än oss... men vi är betydligt sämre än LHC.. om ni förstår hur jag menar.
Skulle vilja formulera det som att LHC inte är ett dugg bättre än oss... men vi är betydligt sämre än LHC.. om ni förstår hur jag menar.
+ 4
Förstår inte varför LHC (som är ett lag som vi SKA förvänta oss en vinst mot) alltid kommer till spel mot oss med trisslotterna i högsta hugg