1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777070

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Ändå helt makalöst att Linköping verkligen inte är bättre än oss på något sätt, men leder med 4-1.

Förstår inte varför LHC (som är ett lag som vi SKA förvänta oss en vinst mot) alltid kommer till spel mot oss med trisslotterna i högsta hugg

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
vonDöbeln:
"Förstår inte varför LHC (som är ett lag som vi SKA förvänta oss en vinst mot) alltid kommer till spel mot oss med trisslotterna i högsta hugg
"

Idag bör ingen LHCare köpa någon låt. All tur har gått till hur puckarna studsar. Jag har aldrig sett något liknande.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
vonDöbeln: Huvudet på spiken.
Skulle vilja formulera det som att LHC inte är ett dugg bättre än oss... men vi är betydligt sämre än LHC.. om ni förstår hur jag menar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.