Bragd-Birger: Olli kommer inte att totalhaverera, lika lite som Ante's lag gjorde det. Olli's frälsarhatt har fått sig en törn och hamnat lite på sniskan dock. I bästa fall kanske vi kan hoppas på att man studsar tillbaka på samma sätt som efter FBK i inledningen på säsongen, i sämsta fall ligger vi 10a innan jul. Jag vet inte varför men det skulle ge min Timrå-själ mer lugn och ro om vi låg top 6 innan juluppehållet. Så jämn som tabellen är spelar det ju egentligen mindre roll men symbolvärdet känns viktigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vet inte varför men det skulle ge min Timrå-själ mer lugn och ro om vi låg top 6 innan juluppehållet. Så jämn som tabellen är spelar det ju egentligen mindre roll men symbolvärdet känns viktigt.