Rico01: Gårdagens förlust var bara toppen av isberget. Spelet har inte sett bra ut alls på väldigt länge innan dess.
Däremot har vi sminkat grisen så att säga då Juel stått på huvudet rejält i ett gäng matcher vi inte borde vunnit.
Eftersom serien är såpass jämn så går det ju ruskigt snabbt neråt med.
"Vi ligger ju 3:a i tabellen" lät det ju med en gång i tiden.
Skulle vi sjunka rejält och spela ner oss i ingemansland, ja då skulle det kunna vara illavarslande för ekonomin. Dä vi lär behöva slutspel för att gå tillräckligt med plus. Förmodligen helst kvartsfinalsspel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot har vi sminkat grisen så att säga då Juel stått på huvudet rejält i ett gäng matcher vi inte borde vunnit.
Eftersom serien är såpass jämn så går det ju ruskigt snabbt neråt med.
"Vi ligger ju 3:a i tabellen" lät det ju med en gång i tiden.
Skulle vi sjunka rejält och spela ner oss i ingemansland, ja då skulle det kunna vara illavarslande för ekonomin. Dä vi lär behöva slutspel för att gå tillräckligt med plus. Förmodligen helst kvartsfinalsspel.