Kaj Ko: nu börjar kritiken bli parodisk med serien är snor jämn . mot leksand o rögle vare jämnt men malmö o lhc var vi sämre . innan har vi tex varit bra mot frölunda även om vi torska. nej ollis spelsätt har inte satt sig o vi ha rätt nyligen fått de lag vi troligt vis ska slutföra serien med innan de hade vi massor av skador. va fan trodde folk att olli skulle ha ett perfekt system o gå rent?
+ 4
