Om 4 timmar släpps puckuslingen i Väcksjö Ishall å sist ja var där så va dä avtackning utav Sam Hallam å då tog matchen slut efter första...0-3!!! Som blev lite som i tisdags..jävlas skit!!! Ny match ikväll å snart kom färdtjänst å hämta upp en.. Tur att man har nerför tä Väcksjö....😅 Uppförsbacke hem..😔 Nu ladd vi tusen å flyg hem mä en underbar VINST tä Midlanna inatt 💪💪💪 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Vi ses vi hörs å vi ÄLSKA TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID ❤️❤️❤️ HALLELUJA 🙏🙏🙏
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Som blev lite som i tisdags..jävlas skit!!!
Ny match ikväll å snart kom färdtjänst å hämta upp en..
Tur att man har nerför tä Väcksjö....😅
Uppförsbacke hem..😔
Nu ladd vi tusen å flyg hem mä en underbar VINST tä Midlanna inatt 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Vi ses vi hörs å vi ÄLSKA TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID ❤️❤️❤️
HALLELUJA 🙏🙏🙏