{469}: Pratade nyss med trevlige JonteD på telefon. Vi kom överens om att vinna våra matcher. Vår hemmaklubb Östersund gör dock inte som vi säger. Kötta och trycka in trissan i Klykan.
Costanza: Ligg bönefiltarna fram i SkabbRäven på lörta o dä ä väl blannat varannan Timrå Modo!!! Ja hört att Knytby pastorn skull komm å predik i pauserna!! Emil Forsberg ä nog dä mä ifrån staterna 💪💪💪 Lycka till men int för mycke ikväll Rabbusling 😅😅😅 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer