1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2785279

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Bragd-Birger: De sämsta med denna eftermiddag e att Mordor vann!!!!😭😭😭😭👎👎👎

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: Nädå, dom får gärna knapra lite därnere. Särskilt om det innebär att brynäsarna börjar gråta och bita kudde.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: Ni vann mest denna omgång i tabellen...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: Det kan dom väl få, kommer ju ändå få kvala och Brynäs kan behöva lite ödmjukhet

Kan ha varit en av dom bäst genomförda matcherna den här säsongen av Timrå. Metodiskt och enligt gameplan hela vägen. Underbart bra jobb av VS idag också, snygg inramning som hördes hela vägen genom tvn.

Förutsätter att man inte glömmer i glädjeruset och anmäler Brome. Det där beteendet ska för evigt hängas ut, hånas och bestraffas.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: Nädå, det gör inget. Bara bra att tuppkammen på nykomlingarna börjar kapas lite

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: ännu sämre att det är ett jävla uppehåll igen till den 19e...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer