1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2785787

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
{469}: Omark hyllas som Luleås "store spelare" varje säsong. Han är 37 pannor och vi får väl tacka för Luleås övertro på honom helt enkelt. Dom körde helt klart över oss i säsongsstarten där uppe. Men sen då. Dominanta? Nej, knappast.

Främst i Luleå har vi fittan Bromé. Med 11+8 är han typ på Anton Wedins nivå (8+12). Skillnaden här är dock att Bromé har ett rövhål tatuerat i pannan.
Här saknar jag några av de finska förvärven man gjort inför säsongen och där jag förväntade mig mer.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Rip Kirby: Hugg å slå Luleå!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Rip Kirby: Bromé har efter matchen mot Timrå fått tagit över Shinnimins egna pokal. Får se hur länge han får ha den.
Uppladdat:

500x0-bild_4.png


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer