{469}: Omark hyllas som Luleås "store spelare" varje säsong. Han är 37 pannor och vi får väl tacka för Luleås övertro på honom helt enkelt. Dom körde helt klart över oss i säsongsstarten där uppe. Men sen då. Dominanta? Nej, knappast.
Främst i Luleå har vi fittan Bromé. Med 11+8 är han typ på Anton Wedins nivå (8+12). Skillnaden här är dock att Bromé har ett rövhål tatuerat i pannan. Här saknar jag några av de finska förvärven man gjort inför säsongen och där jag förväntade mig mer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Främst i Luleå har vi fittan Bromé. Med 11+8 är han typ på Anton Wedins nivå (8+12). Skillnaden här är dock att Bromé har ett rövhål tatuerat i pannan.
Här saknar jag några av de finska förvärven man gjort inför säsongen och där jag förväntade mig mer.