Rip Kirby: Skellet ikväll borta. De är såklart favoriter trots att de har vissa ledande spelare borta. Det kan bli 2p eller 8p mellan lagen beroende på utfall. En riktig 6 poängsmatch!
Pilö sas ju kunna spela innan jul eventuellt tidigare. Men det har inte gått lika snabbt som man trodde. Bra att man väntar lite dock. Han spelar säkert någon av de kommande matcherna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pilö sas ju kunna spela innan jul eventuellt tidigare. Men det har inte gått lika snabbt som man trodde. Bra att man väntar lite dock. Han spelar säkert någon av de kommande matcherna.